SVAR PÅ KOMMENTAR!
Anonym 25 mars 2015
Inlägg: MODELLERNA CAROLINE & NELLIE

Jag vill minnas att du fotograferade Anastasia Michael (mer känd som Stasia) för en tid sedan och hon har ju varit i branschen i flera år? Tycker det är lite klumpigt formulerat att du tidigare bara ska ha fotat nyare modeller då Stasia varit aktiv sedan 14 års ålder. Tack för fina bilder annars!

Hej Anonym! Ja det stämmer att jag fotograferat Anastasia Michael och jag anar att du inte heller kollat upp vem Caroline Andersson är? Caroline Andersson är en modell som är cirka 40 år i nuläget och jobbat som modell sen hon var tonåring. Det är just de jag menar i mitt inlägg, att det var otroligt roligt att få jobba med någon som varit i branschen så länge. Alla mina modeller jag jobbat med under min tid har varit jätte duktiga och jag är glad över att få sammarbetat med dem allihopa. Alla är unika på sitt sätt och det är mycket därför jag älskar detta yrket. Menar absolut inte att någon är sämre en någon annan. Anastasia är en duktig modell och en driven kvinna! Hon är grym och kommer gå långt. Tror du missförstod mig lite i mitt inlägg. Men tack för dina ord och din kommentar! Ha en bra dag! 

 
Anonym 25 mars 2015
Inlägg: TVÅ BILDER PÅ LINN + MODELLERNA CAROLINE & NELLIE

Men Ellinor hur mår du egentligen av fotograferingn? Du verkar ju bara må av att hålla på med bilder fotografering, rekommenderar du ej att gå på fotoskolan? 

Jag menar bara att du verkar så trött på fotografering... Du verkar inte brinna för de längre. Och här får vi aldrig se dina bilder

 
Hej Anonym två! Jag gissar på att detta är samma person då dessa två kommentarer innehåller samma IP:adress. Att läsa på fotoskolan Jönköping är det allra bästa som hänt mig i min karriär som fotograf och att vi har tuffa perioder ibland tillhör yrket. Det är såhär verkligheten ser ut hos en fotograf. Ibland är det tufft och dt kräver mycket tid, men samtidigt älskar jag det. Känns bättre att ha något att göra en att inte göra något alls. Vi har haft två intensiva veckor nu och ibland är det skönt att få lägga kameran åt sidan för att hitta mer kreativa ideér. Det har hänt väldigt mycket privat också, som många av er kanske vet. Så den senaste tiden har jag även valt själv att lägga all tid på fotograferingen till max för att slippa känna känslorna inom mig. Men jag är inte trött på att fotografera, tvärtom.. Utvecklas här och blir bara bättre! Älskar livet som fotograf och vill bara ha mer! Tack för din fina omtanke och önskar dig en fin dag! 
 
 
 
 
KRAM ELLINOR!