röd och vacker
Igår drog jag en sväng till Vimmerby för att hälsa på farmor&farfar och familjen pappa. Inte träffat dem på några månader nu, så vi bytte även klappis och fick med mig en fin julblomma som nu pryder mitt fönster. Körde även hem min lilla bil som stått i Vimmerby ett tag då hon inte mått så bra och tyvärr verkar min bil inte må så bra nu heller. Men för tillfället orkar jag inte bry mig. Har andra saker jag hellre känner att jag både vill och måste lägga pengar på. Idag är det söndag och det är skönt. Min näsa mår dock inte så bra, bytte nog smycke lite för tidigt. Så är öm, svullen och varig. Så håller just nu stenkoll och tvättar så att det inte blir värre. Tyvärr är jag ganska fast i mitt nya smycke och kan inte byta över till min läckesmycke då den jag har i nu är för tajt så kan inte öppna upp den, utan då blir allt värre. Men med nogrann rengöring tror jag allt kommer bli bra. Puss