kvällsinlägg


Bestämde mig för att spendera en halvtimma på gymmet ikväll. 15 minuter på cykel och 15 minuter mage. Efter att inte tränat på några veckor är jag nöjd, nöjd för att jag ens fick motivation till att gå dit. Saknar fotbollen något enormt och saknar att springa. Har börjat klia i huvudet på mig och känner att jag helst vill snöra på mig skorna för att springa ute i friska luften. Springa av mig mina tankar. Men är alldeles för halt och vill inte riskera att skada mig. Men så fort det blivit bättre underlag ska jag testa. Efter gymmet blev det att plocka iordning i lägenheten. Känns skönt att ha det gjort, så slipper jag vakna upp stressad imorgon. Alltid lika skönt att kliva upp och se en lugn miljö istället för en stökig. Har dock alldeles för mycket kläder, får panik snart! Behöver större ytor för att få plats med det jag gillar, skor, jackor och kläder! Kläder i mitt hjärta så att säga. Haha Kommer aldrig få nog. Tror dock att det är dags för att rensa ut garderoben lite snart och lätta på trycket. Haha Nu är det läggdags och vilket långt kvällsinlägg ni fick! Puss