sur som en citron

Sitter i min lägenhet och surar för mig själv! Vill bort här ifrån. Finner ingen ro i min stökiga oorganiserade lägenhet. Känns som om jag just nu slänger allt, men ändå inte!

I fredags gick bilen sönder igen. Så slutade med att en arg och ledsen Ellinor satt i soffan och snyftade hela kvällen! Orkar inte ha mer ont i magen av pengar, orkar inte att allt ska kosta pengar och orkar inte att man inte har pengar till allt som ska kosta. Asså detta med pengar och ekonomi kommer snart ge mig magsår eller något. Är även oerhört opeppad på att leva en vinter utan bil. Men visst, självklart överlever jag. Men det är fasen tio gånger smidigare med bil! Men men, nu är det som de är. Men ser ni en tjej i svart tjock vinterjacka med massa packning, samt matkassar är det bara lilla jag! (Och oj jag vet, det finns tio gånger värre saker en det) Men ändå.. Puss
#1 - Selina

Snygging!

Du har väl inte missat tävlingen på min blogg där du har chansen att vinna ett egen designat skal från caseapp.se? Kika gärna in och delta <3

http://seliiinaa.devote.se/blogs/29483647/giveaway-.htm#WriteComment