10 saker ni inte visste om mig #4
1. (Känns så skönt på något vis att äntligen få berätta min lilla hemlighet jag länge velat berätta. Men min septum som jag haft i näsan i några år nu har varit fejk och igår eftermiddag gjorde jag äntligen en riktig. Impulsivt, men jag är nöjd! Ser fram emot att få byta smycke sen.
 
2. Kan vara väldigt disträ ibland och vara i min egna lilla värld. (Men till mitt försvar är det ofta när jag har hundra miljoner tankar i huvudet). Gör det absolut inte med flit och kan ibland få dåligt samvete när jag är så frånvarande.
 
3. Jag drömmer om att köpa mig en mops, hen ska heta Elliott och kommer få följa med mig på jobbet. Helt enkelt en studio-hund.
 
4. Jag vill flytta ifrån min lägenhet & öppna upp ett nytt kapitel i mitt liv. Börjar bli rastlös och längta efter mitt egna "vuxna liv".
 
5. Har ett tix (problem) med att alltid gå på toan innan jag går hemifrån eller ska åka bil. Men det är nog bara för att jag hade problem med min blåsa som liten. Så har blivit fel i huvudet på mig nu när jag blivit äldre. 
 
6. Jag älskar att studera människors bettende och forska/ tänka kring varför de är som de just är!
 
7. Jag vill ha en jämnställd värld. Anser att vi är människor oavsett kön, hudfärg osv.
 
8. Efter min praktik hos Dayfotografi har jag insatt att jag älskar befintligt ljus mer än studioljus(blixtar).
 
9. Jag kan bli oerhört irriterad när människor "kopierar" för mycket från mitt liv. Inspireras är mer en okej, men att kopiera rakt av kan göra mig grymt irriterad!
 
10. Jag är väldigt svår att leva med då mitt humör går upp och ner väldigt fort. (Så beundrar alla som står ut med mig).
 
 
Hoppas inte jag har skrämt iväg er nu! haha puss
#1 - Jessy

Jag har fan samma problem alltså,och hade samma när jag var mindre och är så jävla irriterande när man kommer på sig själv göra det varenda gång med.. (5:an)