kärlek berör alla, kärleksintervju nr 20!
 
Ulrika, Nässjö, 30år
 
Beskriv lite kort om dig själv? (Bor, heter, ålder, bloggar osv) ?
Jag bor i centrala Nässjö sen 2 år tillbaka med min man Daniel, min son Theodore som är 1 år och 5 månader o våra katter Sotis & Lukas. Jag är 30 år...ett råd till alla er unga tjejer, livet bara  blir  bättre när man fyllt 30, så känn ingen ångest... jag tänkte med så när jag var i er ålder men  har motbevisat det genom att livet e härligt o det blir bara bättre o bättre, visst  finns  det  upp  o nedgångar men det tillhör man  ska  "bara" ta  sig igenom det och leva  här  o  nu  o  göra det  bästa  av allt...man  måste ju misslyckas  för att  lyckas :) Oj nu blev jag snabbt en moraltant haha.. men  det e ju så faktiskt. Lev livet som  om det  vore er sista  dag...
 
Är du kär nu?
Ja jag e mycket kär( låter kanske lite klyschigt) , jag lyckades hitta den pusselbit jag alltid letat efter :)
 
Om du skulle gå på dejt med någon, vad skulle ni göra då?
Spela spel som tex poker, UNO, annat sällskapsspel... Dricka gott o äta gott.. Kolla på någon bra skräckis...

Vem ska betala på första dejten?
Jag så klart, vi lever ju i ett jämlikt samhälle ju  ;D

När är man olyckligt kär?
När man blivit så jävla sårad o e längst ner i en svart brunn  o  inte ser något ljus någonstans o känner sig sådär ganska  mycket söndertrampad i det tillfället känner  man  inte  mycket  hopp  för  världen  el  sig  själv...

Hur vet man att man är kär?
Det vimsar  runt massa fjärilar i magen... Man e glad och  fnissig o det bara  känns  så  gott  o  varmt inombords då e  man helt galet förälskad i både  kärleken personen o livet :) High  on life  om  man  kan  säga  så ;)

Vad är kärlek för dig?
Kärlek för  mig är att vara  trygg, ha respekt för varann, ömhet , man  måste  både  ge  o ta, vara ärlig o öppen, man ska  finnas  för varann i  vått  o  torrt på  både  gott  och  ont...

Hur tycker du att man ska vara som partner?
Vara sig själv o inte konstla till  sig, ärlig, omtänksam, ha lätt till skratt, kunna prata  om allt  mellan himmel o  jord o dividera om saker o ting utan att  bli så jädrans pist... blir mer intressant dialog  då :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Oooooojaaa !

Finaste kärlekslåten?
Åh finns ju så sjukt många ju :) "How am I supposed to live without you"

Är det okej att vara kär i någon med samma kön?
Självklart e det de... Inget snack om saken.. Kärlek e Kärlek, så det så.

Kan kärlek vara negativt? Varför i så fall?
Klart... kan  bli knivigt  när man  inte litar på varann etc. för att man inte pratar ut  om saker  o  ting..man  kan  ju  inte  vara  lycklig  jämt,men man  måste  rensa  luften  me varann lite  då  o  då :)

Bara för att man är kär i någon, måste man älska då?
Jadu.. bra  fråga  :) Ja men  jo  det  kan  man  ju  faktiskt, jag  brukar bli "kär" på konserter när denna  människa  uppträder  då  kommer  den  dära euforiska känsla av att  vara  kär utan  att  Älska ;)

Kan man ha kärlek till andra saker förutom människor? Så som olika ting?
Jajjemän...tragiskt men sant :D e  man  matriell  som dagens  människa e så stämmer  ju  det  sjukt bra...

Hur vet man att man är kär?
Man ser personen  ifråga överallt, hoppar till av  minsta  lilla pling  från telefonen  o  tror att  det  är denne person o ler  så att  kinderna  blir  strechade ;)

Måste man gifta sig? Vad betyder det för dig?
Nä verkligen  inte... Jag  gifte  mig  i sommras o nu  i efterhand så e det riktigt  skönt  o  tryggt att  vara  gift.. men jag tror nog inte man ska  vara på tok för ung att gifta sig.. allt har sin tid.. tålamod  har  aldrig  varit  min  största  sida, men  ibland  så bara  måste  man  helt "enkelt"

Svartsjuka, kan det vara ett problem i ett förhållande?
Usch  ja.... 

Hur viktigt är det sexuella i ett förhållande?
Sjukt viktigt, det e ju där man släpper på alla hämningar o bara är här o nu ;)

Bästa kärlekstips?
Lyssna på varann, älska  varann , behandla  din partner  så  som  du  själ vill bli  behandlad, gör roliga  saker tillsammans etc etc etc...
 
Tack fina Ulrika för att du ville vara med i min intervju! ♥
Skulle du också vilja vara med i min intervju är det bara att skicka ett mejl till mig på [email protected] och ange rubriken KÄRLEKSINTERVJU, så skickar jag frågorna till dig! Puss och kram på dig!