idag är jag ett födelsedagsbarn!


1 November 2011.. äntligen min tur att fylla 17 stora år.
365 dagar +1 extra dag. Sen säger jag hej körkort, få jobb lättare, köpa ipren på ica, lättare att beställa hem kläder, köpa trisslotter och leva livet=18år.

Men vi tar en dag i taget och njuter av denna. Börjar allt med lite tårta som blev över ifrån gårdagens kalas till frukost och trisslotter som söta mamma skickat på posten. (VINST med 50kr och 60kr, inte illa pinkat) Men andra ord, några slantar närmare till min kamera. Snart ska jag klä på mig lite kläder och rulla cykeln mot Carro för att fortsätta äta frukost, fast nyttigare de vill säga. Efter frukost blir det en vandringsrunda för att leta cykeldäck. Vad mer dagen har att ge vet jag inte ännu. Men jag återkommer. Ha det gutt!

#1 - olivia

Grattis på födelsedagen, ella! :)

#2 - Johanna

Grattis!

svar. Tack ;)

#3 - Felicia Johansson

GRATTIS ELLINOR!!



Nej dom är inte ens släkt hihi :D

#4 - MADDES

Grattis tjejen!!

#5 - sussi

happy birthday to u happy birthday to u... =)

ha en underbar dag

#6 - LJ photos&texts

Ett stort grattis till dig! :D

#7 - jennifer

men grattis i efterskott! hoppas du hade en riktigt bra födelsedag!