ett fint avslut på sista dagen som 16-åring

Dagen har sett ut som städ, cykla och baka tårtor.
Om ca tre timmar fyller jag 17 stora år. Börjar närma mig stegen till att bli en stor människa. Eftermiddagen började med fin besök av två vänner, kaka och kaffe stod på menyn. Framåt sex tiden ringde de på dörren och där stod hela familjen pappa, med farmor och farfar i högsta hugg. Jag bjöd på tårta och släkten bjöd på fint sällskap. Nu är jag trött, ska diska lite och vänta in morgondagen. puss

tack tack så mycket! ♥
#1 - elin

Sv: Grymt av dig ju, för den var snygg :)

#2 - Josefine Andersson

nehe okej, ajo :D



okej, för jag funderar på o göra en nu till min födelsedag, o jag minns att du sa att de va värt på stället du gjorde på :)? vart var det :D?



GRATTISSSS NU JUUUU! wohoo jag kommer typ på första minuten, stolt