ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG! (avslutad)

 Regler:
- Kommentera detta inlägg genom att skriva "jag vill vara med och tävla i dagens blogg" eller "jag deltar i tävlingen".
Du måste ha en blogg för att delta. (logiskt tänkt)
- Tävlingen avslutas ikväll klockan 22.00
-
Extra chans att vinna är att länka min blogg på din blogg om att du är med och tävlar.
(ifall du länkar tävlingen på din blogg , ge mig länken till inlägget så jag vet att du tipsas om min blogg)
#1 - GUEVACCI

Tja, kolla om du vann Veckans blogg annars kan du vara med i dagens blogg som utses ikväll =) kram

#2 - Maliin

okej :) vad ska du göra idag då? :) kram

#3 - Sandra

sv: det tycker jag med =D

#4 - SCME

Jag är på! ;-)



Hoppas du gillar min blogg, den är rolig (a) :)

#5 - vickan

jag vill delta i tävlingen

vilken fin blogg du har :)

#6 - sandra

jag är med :D

#7 - Anonym

How do you like it on your T-shirt?

#8 - Martin

Jag vill vara med och tävla

#9 - frida

vi är med :)

#10 - amanda pågående smycketävling

ja e med :D

#11 - FlizanLizan

sv: najs, nja de e sådär :P

#12 - Norea

Jag är med :D

#13 - Malin

"Jag deltar i tävlingen"



Kul kul!

malinedlund.blogg.se

#14 - Sam

Jag vill vara med i tävlingen! :3

#15 - Josefine Andersson

jag är gärna med :D, men jag fattar inte, ska man länka dig nu på stört isåfall? lixom är jag med i tävlingen nu på dirr eller ska du ta ut några?



du är med söt ska du veta!

#16 - Elin sandgren - Umeås stolthet

VILL DU OCKSÅ FÅ HEM OCH TESTA NYA PRODUKTER HELT GRATIS?

Eller dum fråga.. vem vill inte det..



Bli då en ''Buzzador'' - en testperson som får hem nya produkter innan de lanseras i butiker. Jag har bland annat testat olika skönhetsprodukter och godis, läsk. Man får hem ett paket med massor av saker och meningen är att man själv ska testa och låta sina vänner testa. Efter att man har testat får man fylla i ett formulär om vad man tyckte om varan. Hur bra och roligt som helst! Det bästa är att allt är HELT GRATIS!

Ta chansen och få testa alla nyheter innan alla andra!



Gå in på min blogg så hittar du länken där du ska registrera dig för att bli en '' Buzzador'' ; http://lazybitch.blogg.se/

#17 - Dona

Jadå hade en bra dag igåd, den var bara lite seg haha :D

#18 - simone

jag är med :D

#19 - Peteer Stridsberg

Jag vill vara med och tävla i dagens blogg.

Jag deltar med min blogg

#20 - ajka

Jag vill vara med & tävla i dagens blogg :)

#21 - Jessica Hill [foto]

Jag vill vara med! :D

#22 - FRIDA MARBE

jag är med! :)

#23 - Josefin Johansson

jag deltar i tävlingen:)

#24 - ella

jag är på :D

#25 - Anna

Jag är med och tävlar :)



I'm In

http://iliveforyou.blogg.se/2010/october/med-och-tavlar.html

#26 - elin

Jag deltar i tävlingen :)

#27 - pameee♥

ja jag är med :D

#28 - felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jag vill vara med och tävla i dagens blogg!

#29 - lovisa

jag deltar i tävlingen =)

#30 - bella

jag är meeed :D



haha :D

#31 - Jackie

Jag skulle gärna vilja vara med ^^

#32 - EMELIE - FOTO

jag vill vara med! :D

#33 - issa

Isabelle landstedt