TILL SALU!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Annons 1


Hjälmväska till salu! Denna hjälmväska köpte jag under Falsterbo Horse Show 07. Dock är den inte använd. Men den är super bra att förvara hjälmen i, tex i stallet eller ifall du ska på tävling. Kontakta mig : 0730699759 eller mejla mig på [email protected]

Nypris: 200kr

Jag säljer den för: 125kr+ frakt

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Annons 2

Sadeljord och hoppspö till salu!

Sadeljorden är 110cm. Och knappt använd för att den var för kort för min häst. Den har bara legat i stallet och samlat damm. Hoppspöt är inte heller knappt använts.

Sadeljorden:

Nypris: 220kr

Jag säljer det för: 65kr+ frakt

 

Hoppspöt:

Nypris: 75kr

Jag säljer det för: 20kr+ frakt

#1 - LOWA

SV: tack! Desamma :D

#2 - IA

SV: Tack :)

#3 - pictures by anna♥

hoppas jag med :)



visst är han gullig, hihi!

#4 - Josefine Andersson

ja prisis hahahah :D

okej vilket datum då :)? jag fyller den 23 haha. därför osis med körkort moppe ju!



#5 - Anonym

skall jag ha kvar min blogg elr inet ?

kommentera ditt svar på min blogg.

hoppas du haft en trevlig dag :))<3

#6 - Tove

Fina grejor :) var har du köpt dem?

#7 - Ina Bergström

Hejsan Hejsan!

har du kvar hjälmväskan? Isf, hör av dig till InaEMittNamn@BDB

#8 - Ingrid "Tinka" Carlsson

Tyvärr har jag ingen ponny längre. Så grejerna passar inte. Ha det bra. Läs gärna om mina hästar på min blogg. Föder upp hästar för hoppning.

#9 - kajsa

hej har du kvar hjälmvästkan? och i så fall vad går frakten på?



mvh kajsa

#10 - Ellinor

Du hade fint namn med hehe :) de där översta var grymt coola, dock har jag ju häst, så ponnystorlek funkar ju inte :/

#11 - elin

SV: haha de försa sättet va ju för sööt ;)

Tusen tack!