en ny dag, 29 juli!

ZzzzZZzzzzzzZZZZzzzzz...

Jag tror jag somnar snart, är hur trött som helst efter dagens arbete! Ikväll blir det tacos och vet inte om det är min favoritmat längre asså. Får liksom bara dåliga minnen i huvudet när jag hör ordet tacos. HAHA! Sitter vid köksbordet med systers mini pc och degar i min byxdress och små smsar lite med min fina pojkvän! :]
#1 - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: neej :O jag va inte inne på bloggen imorse hihi

#2 - agnes

vad jobbar du med då? :)<3

händer i mån?

#3 - Josefine Andersson

oh, härligt! grattis då :D



jommenvisst, tack :D

#4 - Erica

SV: haha okej, nej det kom inte med i din första kommentar men i den andra! :D Allt bra med dig idag? :)

#5 - jenny

hejsan :) hur e det med dig? kramar

#6 - FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ingen fara :D

det är bra, själv? :)

#7 - >> En skrivande Amanda <<

kul bild =)

svar: så är det ibland =) piggare idag?

#8 - MALIN

nice bild:)

#9 - Stina

Vilken härlig stund! =)

#10 - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. jag och pappa köpte varsin =)

#11 - L

Hej! Nu är jag tillbaka! Förlåt för sent svar, det har varit fullt upp nu de senaste. Allt bra med dig nu? :)

#12 - L

Vilka fina saker du har och sälja! Tyvärr behöver jag inget just nu eller har inte råd heller för den delen. Nu ska jag spara, spara spara. Men tack för tipset :)