Smakprov på nyårs klänningen!

Detta är min klänning som jag ska ha på mig imorgon, klänningen kommer ifrån H&M. Ni får gärna säga era åsikter ifall det är någon som har någon. För övrigt vill jag bara säga att jag är kvinna med former så det står härliga till!
#1 - emma

hej ska vi följa varandra via bloglovin ? :)

#2 - ELLA GRÖN

vad ska du göra på nyår då?=D

#3 - Carro

förövrigt vill jag bara säga att.. klänningen är sjukt jävla snygg, även att det inte är den från gina.. Men grejjen är den.. att dina former gör att klänningen blir grymt mycket snyggare så det står härliga till!! ÅH VAD JAG SAKNAR DIG MIN FINA!

#4 - Asta

Snygg klänning på en snygg tjej!!

#5 - hannaswärdh :*

Jätte fint & kvinnor med form gillar vi ;)

vad händer på nyår sötnos? :)

#6 - Lovisa Jivhed

HÄRLIGT!

FORMER SKA DET VARA :DDD

#7 - Josefine Andersson

snygg!



tack du :D



skulle vilja att min hund var lite roligare o gjorde det hon med :D hon är så tråkig ibland hahah!

#8 - C-L-A-R-A

Gaaah, grymt snygg klänning där sötnos! :'D

#9 - Michaela

Vilken fin klänning du hade! :D



du har även en väldigt fin blogg med alla bilder!