ÅRETS BILD, tävling!

Eftersom att detta är en fotoblogg (till stor del) så tänkte jag dra igång med en fototävling. 2010 har nu nått sin sista månad så därför tänkte jag dra igång med en tävling där du kan anmäla din snyggaste bild som du har tagit under året. 


För att vara med och tävla:
1. Välj ut en bild som du vill tävla med.
2. Gå in på hotmail.com
3. Logga in och bifoga bilden till,mig på [email protected]
4. Mejlets rubrik "Fototävling", I mejlet skiver du ditt Namn, bloggs namn på din blogg och i vilken månad bilden är tagen i.
(Ifall du vill ha större chans att vinna kan du tipsa min tävling på din blogg. Skicka länken till ditt inlägg via mejlet)
5. Du får svar av mig!
6. Klart! Du är nu med i tävlingen!
(behöver ej ha blogg för att vara med och tävla)

Lycka till!



(sista anmälningsdagen är den 25 December. Den 25 December kommer X- antal bilder publeceras här på bloggen. Mellan den 25 dec 2010 och 1 januari 2011 kommer alla kunna rösta på bilderna. Vem vet, en av bilderna kanske är just din bild) 

Pris: Din bild kommer publiceras här på bloggen i hela månaden januari och februari 2011.
#1 - jessica

lycka till :)

vinnaren till dagens lucka är nu uppe :) var det inte du som vann, så allmäl dig gärna till dagens lucka 6 :) kram <3

#2 - ida

sv: nej, den är tagen i rom i somras :)

#3 - caroline

Sv: Ja visst är dom fina ! :)

nej det är tyvärr inte jag som har tagit dom, jag tog bara kort på korten ;)

#4 - Jennie ♥

sv: tacktack! har du haft en bra helg?

kram

#5 - jennifer

gryma bilder :D

#6 - Julia S

nu har jag anmält mig :)

#7 - Isabell

Måste man ha en blogg för att tävla? :/

#8 - Jessica Hill [foto]

Jättekul med en tävling! :) Men svårt att välja ut en bild som är en favorit.. Fick man bara tävla med en bild? ;)

#9 - josefin

kul ! :D klart man är med !:) men de räcknade du nog med ;)

#10 - Alex

Shit! Ambitiöst och proffsigt ju!=)

#11 - ajka

Hej! Jag skickade ett mejl till dig med bilden & en länk till inlägget där jag länkade dig. Men har inte fått något svar.. Har du fått mejlet?



^^

#12 - Simon Glimholt

Riktigt kul, har skickat in mitt bidrag till dig nu! :)