29 april 2010- TÄVLAR!


jag är med och tävlar hos Jenniferhennes blogg! Tävla du med! :D önska mig lycka till! :)

#1 - mersiha

aha okey så du är 15år eller :D

#2 - M

tack :D

#3 - moa

sv; jag vet, asfina frågor, jävla offer -.-'

Svarar på dom sen tack<3

#4 - Laura :))

Lycka till , hhehe ^^

#5 - Nati

Sv: Allt är jätte bra med mig :D Hur är det med dig? :)

#6 - >> En skrivande Amanda <<

svar: hihi jao =) så kul, håller du ofta på med photo shop? =)

#7 - EMELIE♥

sv; grym bild!! haha ja om det va, fan va lack jag blev asså!!!!!!!!!:D

#8 - Michelle

Ingen fara pluttis, mamma och jag ska till karlshamn imorgon. Ska kolla lite då har jag tänkt! :)

#9 - Moa

SV: inte så bra :/ <33

#10 - Jennifer

Jättefin bild! Tack för att du är med och tävlar! Meilar du bilden till mig på [email protected]?

#11 - Josefine Andersson

cool bild!