5 april 2010- EN LITEN TÄVLING!
Tänkte dra igång en lite snabb tävling för skojs skull på min blogg,

regler och ord: Jag tänkte erbjuda 6 blogg platser/länkar på min blogg till er. Med andra ord måste du ha en blogg, kommentera detta inlägg om varför just din blogg ska länkas på min blogg, varför du ska bli en av dom som ska länkas?! Berätta varför just din blogg är läsvärd! Har alla förstått reglerna ? :]
har ni frågor, fråga på så försöker jag förklara bättre.

1. Du kommenterar detta inlägg, och berättar om varför just du ska vinna en plats.
2. Du måste länka min blogg på din blogg. (Om ni vill kan ni skicka inläggs länken i kommentaren)
(bilder på min blogg kan ej kopieras, bara om man printar)
3. Tävlingen avslutas inom kort!
4. Vänta på att just du ska bli lyckligt lottad!






#1 - jasmine :))

Jag är med i denna TÄVLING..



Jag ska vinna denna tävlingen för,

min blogg är verkligen läsvärd.

Och man får veta mycke om allt & lite till ;)

Därför tycker jag att jag ska va en utav dom som vinner :D



Många Kramar Jasmine <3

#2 - ajka

Hej! Varför just jag ska länkas är för att det helt enkelt vore kul & få fler läsare till min blogg :] Sen så är det grymt skoj & vinna en liten tävling & det. Och varför just min blogg är läsvärd kan nog vara att jag uppdaterar mycket? Jag lägger alltid in bilder i mina inlägg för att folk ska tycka att det är mer intressant :) Och så är det en fotoblogg!



kramar // ajka



#3 - hilda

äsch det där med tävlingar gillar jag inte tycker inte ens min blogg är så kul :(



sv: bara chillar nu får se vad som händer sen :D

sj?:)

#4 - ajka

svar: Okej :) Nu har jag länkat din blogg ^^

#5 - hanna

svar: hehe :)

inte så mycket. hur har du det då? :)

#6 - jasmine

Okeeii :))

Nejch , jag ska inte glömma länka till din

fiiiin ffiiiiiina blogg ! :D



//Kramiich jasmine :D

#7 - hilda

sv: äsch det var kul att höra :D:D



hm damn right! :D

#8 - MissCM

sv: haha, taack! ;D och faktiskt så är en dröm att få öppna en egen skobutik eller något :P haha. fast då är väl chansen stor att jag själv tar alla skor med mig hem, hahah :P

#9 - jasmine

Varje goood !((;

Söötiiis kan du vara själv !

Och du är bara bäst på photoshop & bara BÄÄÄÄST

på att ta kort ! ;o :DDDDDD

#10 - C-L-A-R-A

Jappjapp, jag är med! Ska länka så fort jag kan nurå :)



Varför: Jo, för att jag gillar min blogg och jag vill att många ska se den så att de kan följa den, uppdateras och inspireras, precis som jag! That's why.



Puss! :D

#11 - Jennie

sv: jag gör inte heller mkt kul, vi ska snart äta middag :)

nej vad kul! jag har aldrig vatt på ett bröllop, alla gifte sej innan min tid ;) haha.



kram

#12 - hilda

sv: hihi ame tack så :D

och tack ytterligare!

#13 - hanna

svar: hehe, okej. jag mår finfint!

ska du hitta på idag då? :)

#14 - EMELIE♥

sv; hehe usch då, jag är fortfarand esjuk anars är det bra :D

#15 - J '

sv; det tycker jag med , blir nog det ljusa nu till sommaren :)



jag tycker jag och malin ska ha en plast längst upp för att vi är bäst! hahahahahah :D

#16 - lissan

Hmm varför ska du länka till min blogg? .. Jo för att du har gjort min sida så fin och då ser folk att du är riktigt duktig och fler kommer vilja att du gör deras med :)

Fast jag vet att jag är kass på skriva men får vell bättra mej :)



länkar i något inlägg senare.

#17 - Jessica Hill

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla! :) Lite svårt att svara på varför just min blogg är läsvärd, eftersom alla har olika personligheter och tycker om olika slags bloggar. Men jag skriver mycket hur jag tänker och tycker, lägger upp kort jag tagit osv. Den handlar mycket om mitt liv :)

#18 - annika

fin blogg! :-)

#19 - Esse

Hejsan :D

skulle vilja bli länkad för att jag har en kul blogg med fina bilder och mycket skratt :D

#20 - Josefin

hm jag vill att min blogg ska finnas med för att få mer läsare, eller folk som kollar på min blogg ! :)

jag skulle bli SKIT glad heltenkelt :)

+ att jag har en nokon d60 ;)

#21 - wilma

joo, tkr min borde bli en av dom. jag skriver poesi och lägger ut dom på min blogg, samt skriver lite smått om min vardag :)

kanske itne vad alla vill läsa, men folket verkar gillla den :)))

puss, gillar dina bilder!

#22 - C-L-A-R-A

haha, var är min kommentar? xd

#23 - Anonym

Ihh, jag borde vinna för att jag aldrig vinner något och för att jag bjuder på allt från vardagliga inlägg till djupa tankar kombinerat med bilder =)

#24 - C-L-A-R-A

Sv: Jaha! Men vad bra, hihi. :)

Ha en jättefantastisk dag!

Kram

#25 - emelie

jag vill bli länkad! :)

jag tycker jag borde bli det för jag uppdatera min blogg oftat och skriver om massa olika saker & länkar även andra sidor :)

hahah de va en liten moteveringa ;D