Min novell, som jag lovade (:
här kommer min novell som jag har skrivit i svenskan.
hoppas att ni kommer gilla den, skriv gärna en kommentar på vad ni tycker :D!
skulle bli jätte glad då ! <3



Kärleks Novell :


"Det gör ont att förlora den man älskar. Det vet vi alla"


Jag sitter i min säng och skriver i min dagbok. Känner hur smärtan bubblar inom mig. Hur fan kunde du göra såhär mot mig? Hur kunde du lämna mig i sorg och smärta? Älskling älskling, nu finns du inte mer. Känner hur tårarna rinner ner för kinderna. Jag kan inte skriva mer, känner hur allt runt mig blir svart och jag blir svag. Jag sitter i min säng i flera timmar och stirrar ut i tomma intet, allt är så konstigt. (Jag vill inte fatta, jag vill inte förstå. Det blev såhär och du måste gå ) Det är de enda jag tänker på. Samma mening går i huvudet hela tiden.


Du kanske undrar varför jag gråter, det är så att min pojkvän omkom i en bil olycka förra veckan. Det värsta var att vi hade bråkat, och han var på väg till mig. Åh, allt känns som om att det är mitt fel! Allt känns bara så meningslöst och smärta i hela kroppen finns det gott om. Har suttit på mitt rum i dagar nu. Kan inte äta eller sova. Mina föräldrar är mycket orliga för mig, och kommer in till mig flera gånger i minuten.

Jag säger att dom ska låta mig va, sen stänger jag på min musik igen. Tears don´t fall, it crash around Me sjunger Matt Tucker, sångaren i Bullet For My Valentine. Dom är bra, bland dom bästa banden.



Allt är mörkt ute när jag vaknar, är helt kallsvettig och känner att mina ögonen svider. Smärtan är fortfarande stor och jag har bestämt mig för att låta blodet rinna. Märken för livet är vad det kommer vara. Jag behöver psykhem. Handfatet fylls med blod, och allt bara pulsar. Kan knappt få stopp på det. Jag sätter mig i duschen och låter vattnet blandas med mitt blod och tårar.

Varför just jag, varför just såhär?


Den natten somnar flickan sakta men säkert in i drömmar hos sin älskade,

vid hans grav.




<3

mer av mitt arbete kommer nog senare i veckan , helgen :) <3
håll ögon och öron öppna (Y)

#1 - MarcusClaesson

#2 - Magnum

Vackert skrivet! :)

#3 - Ankan

den är bra!!! (y)

#4 - Ellabolla'

svar till Marcus och Magnum :



tacktack :D

#5 - Jessica

Den va bra ! (:

#6 - marta ;p

den var fin, sorlig & bra skriven ! :)

#7 - Ellabolla'

Svar till Marta ;P :



jag tackar så mycket :) ! <3



#8 - Ellabolla'

Svart till Ankan :



tack ^^ <3

#9 - MALIN

den är jätte bra ella:)

#10 - Khalid

Jag har en kompakt Canon kamera :) .. Vad har du för kamera ;D ?

#11 - Malin

sv: tack så mycket :D

#12 - Oliviiia;)

Den var fan asbra!

#13 - MALIN

tack ella:)

#14 - Khalid

Är du nöjd med min kamera då ;)?