top model sverige är igång
Såg precis top model sverige på tv3play. Shiit, otroligt taggad över att följa detta nu. Plocka massa inspiration till mina egna fototillfällen. Men tycker du ska ta en titt på tv3 play du med och se dagens program. Klart värt det! KLICKA HÄR! Men som sagt, det ska verkligen bli intressant och se ifall sverige kan komma med några nya top modeller. Upp till bevis! Såg du top model innan idag? Vad tycker du?

Hiss eller diss? :)
#1 - Anna

sv: åh, tack bruttannn !! : ) ja jag vet.. man blir som snön på vintern ;o

#2 - mikaela ~ [fotoblogg]

sv; jasså okeejokej, hi!

blev bara lite nyfiken! ^



kram

#3 - Linnéa

Åh, kan inte se det när jag är i norge :S

#4 - Mikaela

Jag tittade på Top Model Sverige igår. Jisses, ser också fram emot detta :)



Dock gillade jag inte hon den tjejen som en annan kallade för "kvinnliga Zlatan". Usch, sådanna typer gillar inte jag. Som tror att dom är något!