hejdå 2011, du har varit bra, tack ska du ha!

Nu har ännu ett år rullat runt och det är snart dags att välkomna ett nytt! Detta blir nog årets sista inlägg, men vi syns ju nästa år igen.

Uppe med tuppen för att tvätta och sen ner i sängen igen för att sova ut lite till och ladda batterierna till dagens händelser. Snart ska jag ner och hänga upp sista tvätten. Sen blir det att cykla till Carro för att hjälpa henne att städa innan gästerna kommer. Kvällen blir ett mys häng med vänner, god mat och vin. Ser verkligen fram emot vad som kommr hända dag. Så vill nu önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! Var försiktiga och ta hand om er ikväll. puss

En liten sak till, 2 år sedan jag träffade min älskade jonatan för första gången. Åh, pirr i magen!
#1 - anniepiie

Åhh tack desamma fina du! :D Så ni träffades på nyår? Så fränt!! :) Kraam

#2 - Jennie ♥

sv: jaså? få man frga varför du intee är en julmänniska? mysig högtid tcker jag! jag bryr mig mindre om nyår ist ;)

allt bra md dej?

#3 - Nelley

haha, nej livet är ibland inte lätt ;)

GOTT NYTT ÅR! :D

#4 - YoXx

Sv; Jodå, fick fina böcker som jag ville ha.



Här är sidan jag hittat noterna på http://bloggstyle.se/2011/september/fallande-hjartan-etc-pa-din-blogg.html#comment :)

#5 - EMELIE - live the fkn life

sv; detsamma babe!!