fotorunda.


Varit ute och fotat lite med Carro idag i Nässjös stora park! Har lyckats få mig lite fina bilder och det tänker jag bjuda på mer i helgen. För övrigt är allt okej och jag känner att skolan börjar lägga sig på plats. Dock kommer min mobil snart gå in i ljusets tunnel, men alla har vi ju ett slut i livet. Det blir nog bra med den saken. Men hittar ingen snygg mobil som jag vill ha, sämsta! Men vi höres gott folk.

puss.
#1 - Felicia (fotoblogg)

sv: Jag har ingen aning om vad det heter, jag har det bara medans mitt riktiga är sönder typ ;) CS någonting tror jag :)

#2 - MyzaaN

eller hur ;D det är kanon sj då ?!:D

#3 - jojjo

vad har du tänkt dig för mobil?

#4 - jennifer

kul att fota:D

#5 - FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Verkligen :)

Det är bra, själv? :D

#6 - emelie

sv; haha ja elr hur!! allt bra med dig annars då? :D

#7 - Saga

Hej! Tänkte bara berätta att jag har en ny blogg!



- Satsa på en iPhone! :}

#8 - Felicia :)

Ha en bra kväll! :D