30 april 2010- VALBORG!

hejhej så länge! åkter till tanne nu! syns imorgon! :] <3
#1 - johanna! :)

sv; hihi jag vill ha typ hjälp med headern ! :D jag vill ha en finfin somrig header1 :D thihi ! :)

#2 - elina

inte dåligt! :)

jag ska till min imorn :]]]

#3 - mersiha

aha okey då är jag bara ett år äldre än dig va ska du gö på valborg då :D

#4 - EMELIE

sv; åhh tack sötnos!! shit vad glad jag blir!! :D

hoppas du får en bra hejl/kväll kram

#5 - Karin

Men tack detsamma snygging! :) Kram

#6 - sara

sv; okej :) har lagt upp den på 800 nu :) hihi okej :$ det tänkte jag inte på så jag tänkte jag skrev det där så folk vet fall i fall du sinte skulle skrivit det (a)

#7 - pictures by anna♥

tilllagd:)

#8 - >> En skrivande Amanda <<

är det raketer på bilden?



svar: hihi okej, men vad roligt! =)

#9 - Jennifer

Var med kompisarna ;) Hade du kul?

#10 - Linnea

cool bild

#11 - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

okej, bra då kan du se på bloggen sen om någon skickat en länk eller så om skorna! :)

kolla gärna in min valborg, senaste inlägget <3

puss

#12 - jojjo

härlig bild :D tråkigt att din kamera kommer vara borta så länge.. =/