fredagskväll i jönköping
Godkväll! Det är fredag och jag har nyligen placerat rumpan i soffan med massa ljus tänt runt mig. Dagen började med att jag inte ville kliva ur sängen då jag sovit alldeles för några timmar under natten. Men det var bara att dra sig upp och ta tåget till Jönköping för några timmar i skolan. Vi fick besök av några elever som gick förra året på fotoskolan och det var väldigt kul att få prata med dem en stund. Mycket inspiration och motivation fick man utav dem, vilket känns behövligt! Hemma igen runt tre tiden och jag slocknade dirket i sängen. Vaknade av att grannen skrev sms till mig, så jag bestämde mig för att kliva ur sängen, hoppa ner till henne och göra henne sällskap framför tvn. Vi såg ett avsnitt av bron, det är en svensk/dansk serie som vi följer tillsammans. Riktigt jävla bra om ni frågar mig. Sist men inte minst bestämde jag mig för att åka tillbaka till Jönköping under kvällen då några av mina klasskompisar satt kvar i skolan för lite redigering. Var skönt att avsluta veckan med lite mys i ett lugnt klassrum med skratt.Nu känner jag att jag knappt kan skriva och upprepar samma ord typ om och om igen. Så därför ger jag nu upp mitt skrivande och önskar er en fin helg! Puss