en nypa friskluft i skogen
Bestämde mig för att åka hem till min fina mamma igår. Behövde mamma tankar och stöd. Är förvirrad när det gäller min fotobok och tillsammans bollade vi fram bra idéer. Det var väldigt skönt att få komma hem till skogen en stund för att komma ifrån min låda till lägenhet. Mamma och jag bestämde oss för att gå ut en stund idag med våra kameror. Var väldigt mysigt och kyligt om fingrarna. Finns en gammal herrgård ingen bott i på flera år, så vi bestämde oss för att smyga dit. Var lite läskigt att kolla in innanför fönstrena. Man var lite rädd att det skulle stå någon på andra sidan. haha Men var även otroligt spännande att få se alla gamla övergivna prylar där inne. Älskar gamla slita byggnader och speciellt fönster. Alltid så snyggt att fotografera! Puss
#1 - elina

härligt med mammatid! :)

och NIIIICEEE med övergiven herrgård!! skulle så gärna vilja ha en modephotoshoot i nåt övergivet hus någon gång.
mittersta bilden kändes så idyllisk på nåt sätt :)

#2 - Elina

Kom inte min kommentar jag skrev till detta inlägg fram:/