så himla skönt

Idag har det varit en såndär bra "ta tag i livet dag". Har hunnit göra massa saker sen jag vaknade imorse. Började med att ta på mig mina arbetskläder och la mig under bilen för att kolla in problemet som uppstått där under. Om jag säger avgassystem räcker det nog för er att förstå att bilen låter som ett åskmoln. Men, nu har jag i alla fall fattat vad som är fel och nästa steg är att åtgärda problemet. Efter det blev det rally till stan för att slänga massa skräp, panta och handla hem lite mat. (Äntligen) Vet inte hur många dagar jag sagt till mig själv att jag ska handla, men kommer alltid hem ifrån skolan när affären stängt. Så kommer aldrig så långt med det där. Men jag har överlevt i alla fall. Haha Sist men inte minst har jag även hunnit med att storstäda lägenheten, luktar underbart gott här hemma nu. 
Dags att vila en kvart och sen ge sig ut på en promenad i solen. Puss