Stockholms fotomässa 2014
Fina Sabina&Hedda (lilla jag i mitten)
 
Från vår utsällningsmonter!
 
Mycket kramkalas då vi inte träffat varandra på cirka gurka tre veckor då vi hänger på praktik!
 
Äntligen lyckas få tid till att blogga om fotomässan 14 (som pågick förra helgen)
Tyvärr hade inte alla möjlighet till att befinna sig på mässan under förra helgen, men vill bara säga att alla är grymma och jag är så stolt över er! 
 
Sist men inte minst, min egna bild! Får ju som sagt inte visa er bilden till 100%. Men kan visa er ett litet suddigt smakprov om vad jag ställt ut. På min bild är det en människa, ganska naket, blundande ögon med ett lugnt ansiktsuttryck, fjärilar som flyger upp över axlar/huvud, svartvit, mörk bakgrund. Är väldigt nöjd med min bild och om någon vecka kommer bilden hänga här hemma på väggen. Puss 
#1 - Ida Lindborg ♡

åh gud så roligt! härliga bilder!

Sv: Tack snälla! :D Kram