är jag välkommen tillbaka?
Hej bloggen!
Det var ett tag sedan vi sågs och jag tyckte det var dags att säga hej till dig igen. Saknar dig ibland och ibland inte för att vara ärlig. Men ny design och allt har du också fått så jag hoppas du känner dig nöjd. Nu vill du säkert veta vad som händer i mitt liv då jag lovar att du förmodligen missat en del. Jag ska börja om ifrån början.
 
Har ärligt talat inte haft ork till att hålla dig uppdaterad eller velat berätta vad jag håller på med i mitt liv. Studenten förra året laddade ur mina batterier och i snart ett år har livet gått som en berg&dalbana (vilket jag gissar på att det ska, men det har verkligen inte varit lätt). Men är väldigt tacksam för de fina människorna i mitt liv som har fått mig att kämpa. Men så fort den fantastiska solen tittade fram i fina sverige och snön försvann har mina batterier laddats till det positiva. Tränar fotboll i Ekenässjöns damlag där jag står i mål och jag trivs som fisken i vattnet när jag snörar på mig mina fotbollspjuks och nuddar de gröna gräset. Jobbar gör jag också för att försöka få ihop vardagens ekonomi och om du undrar bor jag kvar i min kära lilla etta i Nässjö som jag snart gjort i fyra år till hösten. För övrigt vet jag knappt inte hur många anställningar jag har i nuläget men bäst av allt är när jag får spendera timmar på gina tricot i Vetlanda. Pojkvän har jag också skaffat mig, men han tror jag du redan hälsat på min kära blogg då vi varit tillsammans i över åtta månader. Hur eller hur har han världens finaste leende och skägg som jag gillar att pusssa på! I nuläget ser jag fram emot sommaren då den har massa härliga saker att erbjuda. Det jag ser mest fram emot är utomlandsresan och flera dagar på Bråvalla med min bästa vän&andra fantastiska halva! Vi kommer vara så tokiga och det bara kittlas i hela kroppen av tanken att vi iår igen ska få göra något vi båda älskar. Nu ska jag avsluta detta inlägg med att berätta något jag länge funderat på hur..? Men lyssna och läs noga, JAG Ellinor Sjöberg har kommit in på June folkhögskola till hösten och är nog världens lyckligaste över detta!! Jag ska fortsätta min karriär inom foto och jag kan ärligt säga just nu att jag mår riktigt bra i hela kroppen! Så min fantastiska blogg, jag hoppas du är reda för ett år med dagar fyllda med äventyr, jobb, vänner, pojkvän, familj, fotboll och foto-tokiga mig. Puss
#1 - Carro

Kalas-fin design hönan!! Har saknat din blogg! Pga så jävla nyfiken men det vet du ju resan, haha! Puss <3