Jag behöver din hjälp! RÖSTA!
Om en vecka är det P3 guld och jag längtar som tusan till nästa helg. Men innan dess måste jag komma på vad jag vill bära under denna kväll. Så mina kära läsare, jag behöver eran hjälp! Jag har tänkt att jag vill känna mig fin, men inte för uppklädd.
 
Outfit 1 
Vit magtröja med lösa armar och en svart kjol, med matchande smycken. Dock om jag känner mig själv kommer små detaljer ändras i sista sekund. Men till detta har jag tänkt mina svarta platåskor och tunna tights. 
 
Outfit 2
Snekjol och en svart tröja med en arm. Till detta har jag tänkt massa smycken då outfiten är så svart. Till detta har jag även tänkt tunna tights och några sköna coola skor.
 
Outfit 3
Jag hade tänkt att undvika att köpa något nytt. Men är så himla sugen på att bära en byxdress, ett snyggt stort smycke och mina platåskor. Men försöker bita mig i fingrarna och undvika att inhandla något nytt då jag har massa fina plagg i min garderob. Men en byxdress känns så skönt, tryggt och ändå snyggt under en kväll som denna. 
 
Kommentera de numret du tycker! Puss
 
 
 
#1 - elin

Alla kmr va skit snygga men jag säger nog outfit nr 2 :D

#2 - Olivia

Båda är jättefina men älskar den svarta klänningen! och med de sjuktsnygga smyckena till, den tycker jag du ska köra på! :)

#3 - Olivia Gustavsson

sv. åh tack så mkt :D

#4 - Josefin Johansson

Byxdress är ju otroligt snyggt, annars röstar jag på nr 1 :)

#5 - jessy

den andra! :)