finn ett fel om och om igen
Hej! Det är söndag, tror jag. Är ledig idag och det känns väldigt skönt. Jag ska inte göra något speciellt. Detta behöver min hjärna!
 
Tiden går ibland lite för fort. För insåg precis att jag jobbar bara fyra dagar till innan det är dags för skolan igen. Trivs väldigt bra att jobba och är rädd för att klumpen i mitt bröst ska återkomma när skolan drar igång igen. Men tänker positivt! Letar just nu manliga modeller och MAU till ett projekt jag ska göra i mitten av januari 2015. (SUGEN på att göra ett samarbete: Mejla till [email protected] och berätta lite om dig själv). För övrigt har jag beställt två nya septum och är såååå nervös men ändå taggad för att få byta smycke. Helt sjukt att det snart gått fyra veckor sen jag satt nervös i studion för att äntligen få ta hål i min lilla näsa! 
 
Annars, NYÅR SNART! Jag har kläderna men vart är festen? Puss