Nu kan jag inte hålla det hemligt längre
Nu kan jag inte hålla de hemligt längre. Har så länge velat berätta för er vad jag pysslat med för tokigheter. Men såhär är det va, att jag har fått ett jobb jag länge länge drömt om! Så för att vara ärlig, när jag skrev på papprena i torsdags va jag för första gången extremt lycklig över att jag tagit studenten och är fri. Jag kommer nu jobba extra i en Gina Tricot butik och jag är överlycklig (och nervös). Men ser fram emot detta och kommer njuta varje dag jag är där! Detta är en obeskrivlig känsla. Puss
#1 - Amanda Lundkvist

hålla vad hemligt? ;) verkar va hemligt än när de står bara att d ;) :D

#2 - Freija

Åh vad kul, grattis!
och så jäkla snygg är du med.

#3 - Jessy

Åh va roligt!

#4 - Sarah

åh grattis =) allt bra annars da aaa da jag har haft en bra dag