dagens fråga 3 feb 2013
 
Hade tänkt publicera denna video igår, men hann inte riktigt det. Så frågan kommer idag istället. Därför det inte riktigt stämmer med datum osv. Och förlåt för störningarna i bakgrunden! haha Puss
#1 - Anastasia

Blogga om Anastasia och lägg ut anastasias kärleksintervju. Anastasia är awesome.

#2 - Zebra

SATAN VILKEN UNDERBAR RÖST DU HAR!!!!!!
Du är så himla vacker att man vill krama om dig och bara ta med dig överallt!!

#3 - Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!Har du lust att vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig? Kika in min blogg :)

Kram / Elsalouise.blogg.se

#4 - Sia

Skön du är som lägger ut videoklipp haha! Modigt ;) det skulle va kul med lite fler outfits tycker jag ;)

Till en helt annan sak! Jag håller på med ett projektarbete i skolan som alla andra treor, vilket är en blogg där jag tar upp viktiga allmänna ämnen i form av artiklar osv. Skulle vara sjukt kul och uppskattas om du ville gå in och läsa och gärna kommentera vad du själv tycker och tänker! Skulle ju även vara helt fantastiskt om du ville tipsa dina bloggläsare om detta.. :) kram!

#5 - Sia

hahah, glömde ju länka bloggen!:( knas.. projektarbetet.devote.se

#6 - Anonym

http://webbhjalp.se/tips-inspiration-amnen-blogga/