VIKTIG FRÅGA TILL DIG SOM LÄSER MIN BLOGG
Skulle bli jätte glad ifall du ville komma med lite bloggförslag till mig. Puss i förhand.
#1 - Anonym

Hej Ellinor! :) Jag heter Wilma och jag har läst din blogg till och från och jag tycker det är kul att se många bilder på dig och dina vänner. Vad du gör, dina kläder och vardagliga saker. Blir mer personligt då och med bilder är roligast att se på. Tävlingar och frågor är inte så kul kram Wilma!

#2 - Anonym

Hej jag heter Wilma och jag tycker om bloggar som är personliga. Att man skriver om vardagliga saker och har många bilder på sig sjhälv och sina vänner. det är kul tycker jag. Inte frågor och tävlingar och photoshop är inte så kul. Kram Wilma

#3 - Frida

Hej! Skulle vara jättekul om du ville skriva lite mer om fotografering, tips, bilder osv. Har lite fototorka just nu och skulle vilja ha lite inspiration! Det är min önskan iallafall :) Kram kram

#4 - Erik Elmersson

Jag läser bloggen ja : P

Lite mera frågor vardag och annat!

#5 - Miranda.

Kärleksintervjuerna var jättetrevliga, kan du inte ha fler såna? Fast kanske olika teman varje vecka/månad eller så? :) För dom var härliga att läsa! :D

#6 - Miranda.

Kärleksintervjuerna var jättetrevliga, kan du inte ha fler såna? Fast kanske olika teman varje vecka/månad eller så? :) För dom var härliga att läsa! :D

#7 - Peeter

För du verkar va så underbart go!
Snygg tjej och fötterna på jorden!
Det gillas Ella Bella! :)
Du kanske kan lägga upp lite mer insprationsbilder kanske vore kul och få vet mer om din smak när det gäller andra saker än mode! :)
Kram på dig!
/ Peeter