grisat ner mig i sängen med en bok
Äntligen lite lugn och ro. Så passade på att grisa ner mig i sängen med boken "här ligger jag och blöder". Har inte kommit så långt in i den. Men otroligt bra bok. Kommer nog upp som boktips när jag läst klart den. För övrigt har dagen varit ganska lång. Lyckats vara i Eksjö på tingsrätten med klassen för att lyssna/kolla på hur det funderar, letat efter praktik plats i stan.. men dock inga positiva svar. Även lyckats fylla kylen med lite ätbart. Så nu ska jag chilla röv hela kvällen för att ladda om batterierna till morgondagen. Puss

Små frågor till er:
- Någon som läst boken? JA/NEJ. Om du läst den, vad tycker du om den? Bra eller dålig?
- Vad har du hittat på under dagen?


#1 - SOFIA

Kikar in för att önska Dig en trevlig kväll! KRAM

#2 - IJAS GARDEROB

ja det tycker jag absolut att du ska göra! jag har mes usa-flagga med det fanns med den amerikanska flaggan också om man hellre ville ha det :) ha en riktigt mysig tisdagskväll1

#3 - Ida

Min kreativt skrivande-lärare pratade om den där boken då jag gick den kursen. Vad handlar den om? Har varit sugen på att läsa den ^^



▲ Åh tack! Blir så glad av att höra det :D

#4 - Zebra

Jag fick läsa den för att kolla om skolan skulle köpa in den, de fick köpa några ex, för den var verkligen bra.

riktigt bra!



idag har jag tränat massor med teater och läst ännu mer :)