dagens dröm (11 feb 2012)
- Både kunna åka och äga en egen longboard.
Vore så himla coolt och fränt att kunna glida runt på en bräda. Skulle dock vara lite rädd för att glida ner för branta backar. Men efter ett tag skulle de nog funka. haha. Men verkligen ett måste i mitt liv att testa på!! Något utav er läsare som kan glida longboard?
#1 - KaylaMokédé

Haha du anar inte vilken jääävla känsla det är.

Få bort rädslan, rädslan bor i skallen. Och man kan få bort den.

Köp en, ÅK! Du kommer inte ångra dig... :)



Sv; Tack så jätte mycket. Det är dock jävligt trasligt haha...

#2 - Anna

sv: Tack så mycket bruttan ! : ) ÅH jag önskar med jag kunde skatea. COOLT.

#3 - Anonym

jag har en skatebord som jag köpte i höstas! kan åka på den, men inte jättejättesnabbt. Haha, väldigt kul dock! Har hört att longboards är roligare :)