ellinor sjöberg, ska jag, ska jag inte!
Nej, såhär kan jag inte leva längre. Går dagligen att tänker ut inlägg men kommer på att jag kan ju inte blogga för att jag har ju satt bloggen i så kallad paus. (Det har jag ju egentligen fortfarande.) Men skriver ändån! Men är lagom sugen på att driva upp en ny blogg. Men har även lite ångest för det. Känns som om jag borde behöva de för att finna den där mega viljan till att blogga igen. Men detta är samtidigt min blogg och hit hittar ju en del.

Jag vet verkligen inte! Men en sak vet jag att jag måste ändra på mitt liv nu. Annars kommer jag inte komma i kläderna i min garderob. Skäms Ellinor, skäms!! Nu måste du dra igång med de hurtiga livet igen. Menar, halvmara nästa år. Du måste ligga i även under vintern! Nästa vecka blir det i alla fall lite simmande i poolen i badhuset. En bra början! Men behövs ju mer än så. Om vi nu skiter i träningen och ställer oss frågan.. Hur går skolan? Så kan jag besvara den med att jag sliter som ett djur, men med matten kämpar jag mest med! Så kul var det! Foto lektionerna är mest upp och ner. Massa skrivande hela tiden så man blir yr. Men som turen är har jag mina fina vänner som göra att man får den där lilla energin i kroppen. Puss