dagens ellinorsjöberg - 30 maj 2011

#1 - felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Oh jaha, hihi vad roligt Ellinor :D

#2 - Linnea

sv: det är bara bra med mig :d Hur mår du? :)

Kram

#3 - emmi

Kul att du är med i Dagens Länkar, medan du väntar på vinnaren kan du ta en titt i min nya tävling om en ear cuff jag gjort! Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/tavling-ear-cuff.html#comment

Hoppas du haft en trevlig helg!

#4 - Jennie ♥

sv: ja visst är dem :D allt bra?

#5 - cecilia

Så söt! Vart är earcuffen köpt? galet fin! :)

SV: Haha jo samma här.

Jo det kan jag ju iofs göra :)

Tack och kram på dig!

#6 - cecilia

Så söt! Vart är earcuffen köpt? galet fin! :)

SV: Haha jo samma här.

Jo det kan jag ju iofs göra :)

Tack och kram på dig!

#7 - Nathalie

Det där örhänget var riktigt snyggsnyggt!

#8 - Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, helt okej :)

#9 - Anonym

Dagens länk är uppe! Var de du som vann? Oavsett om de var du eller inte, anmäl dig igen! Alla har en chans. En eller flera kommentarer!



Direktlänk: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/may/vinnare-ny-dagens-lank-1.html#comment



kramar!

#10 - sarah

kan för stå det =)vart köpper man sona örhängen

#11 - IDA

fin earcuff!

#12 - ViktoriaJohansson©

okej :) det är jätte bra med mig, hur är det med dig? :)

#13 - EMELIE - FOTO

sv; snygg örhänge! åhh så härligt & höra :D



hur äré annars för övrigt då?

kram

#14 - sarah

okok =) tack .. dom är nyga dom örhängerna =)