alla är vi olika!

älskade du, saknar dig! ♥
Min dag har varit bra. Men känner att jag börjar bli seg i huvudet. Ligger i soffan och redigerar bilder. Känns skönt! Men ska strax ta stadsbussen ner till stan för att kolla lite grejer. Sen hem igen och fixa med matten! :) puss!
#1 - fardus

fan vad fin!

allt bra :)?

#2 - Carro

Så grymt underbart fin är du älsklingen. Tack för eftermiddagen! PUSS ♥

#3 - Mikaela

Matte är döötråkigt ;D



Sv: Okejru1 Föresten så såg jag att en lapp var bortriven ifrån din "till salu" lapp. Någon som ringt på grejerna? :)

#4 - Zami

Söt du är :D

#5 - Anniepiie

Nu är jag tillbax igen då bloggen har strulat i två darr och jag har inte kunnat publicera några inlägg! :P Fin bild på dig! :)Joda, allt är bara bra med mig! Tyvärr hittade jag inget i min storlek på bloppisen... Kram

#6 - Anonym

Finis!



Åh vad roligt att höra :D ja men det tror jag absolut att den kommer göra Ellinor!



Aw, jo men i så fall är du båda :)Så bra då. Jo men tur är väl de och jag tror inte att du gör fel val hur du än gör! Jadå, de ska jag göra - direkt. Stora kramar till dig :)

#7 - Sara

Fin :)

#8 - felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det är bara sant :)

Jo tack, det är bra med mig - har några proppfulla dagar som väntar men de ska nog gå bra! hur är det med dig? Just nu är vädret svin tråkigt, regn och regn och regn.. men förra veckan hade vi upp mot 20 grader så ska väl inte klaga allt för mycket :D hos dig då? kram

#9 - t h a i p i n n e n ♥

snygg du är !:)

#10 - Olivia

snyggt!



sv: vart ska du om du packar? ;) ikväll ska jag bara ta det lugnt! själv? :)

#11 - Lisa

Då är vi två stycken som känner oss något sega :p



sv. Jag fick allting klart i alla fall, och det är det som räknas.



Kram!

#12 - Mikaela

SV: Ajdå, vad tråkigt! Men snart kanske det ringer någon :D



Annars, prova att lägga ut annonsen på "Hästutrustning i småland" på facebook. Och är du inte medlem där så kan jag lägga till dig :)

#13 - Emma

Härligt det där ser ut!

#14 - anna

så fiiiin!!

#15 - cecilia

Galet vacker! :)



SV: Hmm.. jag skulle kunna fråga min kompis. Annars skulle jag gärna köpa dem. Men du har lite för små fötter för mig haha :)kram!