wish me luck ?

Japp, konstig som jag är ska jag nu dra igång med en månads godisförbud. Måste tänka lite på hälsan och magen som inte mår som den ska. Har mitt godisförbud mellan tisdagen den 1 mars till torsdagen den 31 mars. Önskar mig lycka till och låter det nyttigare livet rulla in för en månda :] haha

(tidinställt inlägg)
#1 - Linnea

Det hade jag aldrig klarat xd haha

men hoppas du gör det så, lycka till! :D

#2 - malin carlsson schoeps

mmmmmmmmm choklad jag dör. det bästa som finns nästan!

#3 - FOTO - byyemma

var gärna med i min fototävling :D

#4 - Linnea

Apelsinkrokant? ;) Så jävla gott!

#5 - Jennie ♥

sv: fin design du fått :)

inegn fara för det sena svaret, jag tkr att jag är seg numera :P jag har vatt sjuk, men nu mår jag bättre :) sj?

#6 - MADDES

tack så mycket. lycka till tjejen det där klarar du ska du se!