Massa böcker som jag skulle vilja köpa!


1. Carolina Gynning (Ingrid Carlqvist) - EgoGirl
2. Carolina Gynning- EgoWomen
3. Bingo Rimér - En Flickfotografs bekännelse
4. Maria Sveland - Bitter Fittan
5. Maria Sveland - Att springa
6. Sofi Fahrman - Elsas mode
7. Sofi Fahrman - Elsas värld
8. Stora boken om smoothies och jucer
9. Leila Lindholm - A piece of cake
10. Leila Lindholm - One more slice
11. Halv åtta hemma hos mig- Kokboken (ifrån programmet på tv4)
12. Sju sorters kakor

Älskar att få känna doften av en ny bok, och bara öppna den när den är sådär stel och fin! Har verkligen hitta mig massa trevliga böcker som jag skulle vilja köpa och läsa. Sen har jag hittat mig massa trevliga matlagnings/baknings böcker med. Har ni läst någon av dessa böcker ? Berätta lite för mig om vad ni tyckte om boken/böckerna du läst. Är nyfiken på att få höra era åsikter om böckerna. Vore kul och få höra vad ni tycker, ifall det är värt att köpa och läsa boken/böckerna!? Finns det bra recpet i matlagnings/baknings böckerna? Vilket är ditt favorit recept i boken ? Som sagt, vore mycket kul att få höra era åsikter. Kram
#1 - LIENE

sv: Med mig är det okej:D hur är det själv då?

#2 - Anonym

Läst ego woman, tycker väldigt mycket om den :)

Roande men ändå inte allt för flummig. Väldigt seriös faktiskt. Fick en helt annan bild av Carolina.



sv: tusen tack fina du!

#3 - hannah :]

elsas mode och elsas värld är skitbra båda två! :D

#4 - elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)