Söndag, och vet ni vad ... LOV!
#1 - J I L L I Z

sv: hihi vsg :D hur mår du idag då? :D

#2 - EMELIE - FOTO

sV; hehe !!! & vet du vad... du är för jäkla söt :D<3

#3 - felicia -

LOV! <3



härligt, jo det bra med mej också

#4 - Simon Glimholt

sv; Haha men de klart man ska känna till dessa :), Det är http://eexx.blogg.se/ kolla vettja :D

#5 - Lotta

Jahaa, :) Vad pluggar du till?

#6 - ♥ johaansson's ♥

svar: idag ska jag chilla, söka nåt jobb, pka hem till farsan, du då? :)



du har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan en timme idag? :)

#7 - Linnea♥

Fin blogg!

Allt bra?

#8 - Anna

Härligt med lov! :)

#9 - cecilia

sv: Tack så mycket! Gillar din också :)

Va söt du är! :)

#10 - Diana

sv: Yes, jag bor på Gotland! :D

#11 - Natalie

Sv: Så lite :)

Hihi det blev ingen utav dom klänningarna, utan tog en svart med färgglada paljetter upptill istället :)



Har du haft en bra helg sötnos? :)

#12 - ange

Ska kanske gå och kolla på KFF i eftermiddag, men annars vet jag inte. själv då? <3

#13 - takai

svar:

ja, hihi :D <3

#14 - Nathalie Nyrén

söt :)

#15 - Tova

Sv: Härligt att höra!

Jo, det rullar på.. Har ont i halsen bara, annars är det rätt bra :)!

#16 - Anna Emanuelsson

veckans blogg tävlingen är slut! jag har lottat ut en vinnare! Kolla om det var du som vann ;)

#17 - cherie

söt ! :)

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

#18 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

söt bild :)



sv: ja mår fint,hur mår du då? :D

#19 - Anonym

sv; oh vad mysigt ! Grattis i förskott :)

jag kollade på film och åt lite godis med mamma o lillebror :)

#20 - M A J A

Kan knappt bli bättre :)

#21 - RingFoto

sv. Tack så mycket :)

fin blogg du har :)

#22 - thres

helt underbart med lov juu :D

#23 - trillaa

skönt o höra:D

jo jag är med trött men annars äre fint! skönt med liv ju!

#24 - Victoria Eklund

söt bild:)

#25 - Pillpill

ooja allt är lugnt! sjukt trött bara å jobb imorn:/

själv då ser att du har lov såjäla najs

#26 - Erica

Gilla! :)



SV: Yes riktigt gott! :) Vet att det finns nåt som heter Dumlekakor och så men jag har aldrig smakat nån.. Jag kan inte bestämma mig riktigt vilken jag ska använda men det brukar bli internet explorer. Vilken tycker du mest om?

#27 - felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Åh, loooov :D



Så lite så! jag också, tyvärr använder jag det inte men hihi det tycker jag låter bra de :) verkar som att när man väl börjat använda ringar så kan man inte sluta..

Hahah de blir lätt så ibland alltså. Det låter bra de, har du haft en bra helg hos din pappa då? :)

#28 - stina

Lov är gött!:D

#29 - ia

ÄLSKAR sådana mössor och skulle supergärna vilja ha en egen. Vart har du köpt din? (: