Myran har kommit hem



Hejsan! Idag rullade bilden till Verkebäck för att ta upp båten ur vattnet. Det har varit en skön dag med mycket slit. (Dock inte så mycket slit för min del) Nu snart blir det mat och sen kommer min älskade Tanne. puss
#1 - ella

ja de e kanon :) sj ?

#2 - liindblaads

Tja,

Nu kör jag dagens fråga igen! handlar om Halloween :)

Verkar inte som om alla gjorde som vi och firade halloween idag ! vissa verkar fira den nästa vecka!

men in och svara på dagens fråga om du vill :)

kram

#3 - felicia -

elle hur så himma härligt gött!

#4 - Mizuki

sv; ta det lugnt och va med kompisar :)

#5 - EMELIE - FOTO

säV; hehe :D göra något specielt nu på lovet då? <3

#6 - josefine andersson

jo jag tänkte på det, för det var ju din mamma som gifte sig oxå sen ju?

btw du, jag kom bara o tänka på en sak lite sådär random bara, äre inte din födelsedag imorgon typ? har för mig om att du sa en gång att du fyllde år 1 november, för jag fyller ju oxå i november så jag la det på minnet haha :D



härligt att höra hörrö :)!

#7 - liindblaads

yes ;)

nu har jag med lov :)

#8 - New York

sv: hahah kan tänka mig det :)



men det är ju bra, då köper du inte en bara för att utan du köper istället en du verkligen vill ha :)



vad har du gjort i helgen då?



kram

#9 - Azra

Hej, haft en bra dag? :)

#10 - Pillpill

just nu har jag en frågestund på min blogg så om det är något du vill veta om mig så äre bara att fråga:)

Äre sant att jag har fejktuttar haha:P

#11 - Joacim Andersson

jasså okej, ne jag vet inte heller haha :) men du hittar nog något bra ställe :D hmm festa :D

#12 - Alexaandra - ♥

I vilket program redigerar du dina bilder? :)

#13 - Lotta

Sv: Jahaa, men va spännande!! :) Fotograf är nog ett sjukt kul yrke!

#14 - ♫♪ Sandra T

härliga bilder (: