Firad av familjen pappa.


Fyller år på måndag. Så idag blev jag firad lite av pappa, regina, syskonen och farmor och farfar. God mat och god efterätt. Och fina presenter till lägenheten. puss.
#1 - New York - helgens blogg pågår!

sv: jasså? vad tycker du om den? :)



haha, jag har ju inte ens lov :(



ja, alltså, större displayer börjar ju göras nu så blir nomas problemas :) Och det är bra att byta upp sig till en snabbare kamera, det är värt det! till slut tröttnar man på de sega.. haha.



jaha.. fast så är det bara alla kameramärken! att det varierar från modell till modell!



kram

#2 - J I L L I Z

sv<: åååh det såg ju jätte mysigt ut :D heeh Haft en bra lördag då?

#3 - Fia

jaa party och roliga människor är det roligaste som finns ! :D



okej, låter mysigt. :)

#4 - Alexaandra - ♥

Grattis i förskott! :D

Fina bilder! :)



-

Skulle behöva hjälp med ett nytt bloggnamn på bloggen eftersom jag tycker att mitt nuvarande namn är förlångt... Jag behöver all hjälp jag kan få! Den som kommer på det bästa namnet får en fet länkning! :D



Kolla igenom mitt senaste inlägg så får du mer info om detta! :D

Eller gå in på direktlänken: http://alexaandrabrunander.blogg.se/2010/october/jag-behover-hjalp-av-er-lasare.html#comment

#5 - Lotta

Nej, jag bor 30min därifrån :)

Men jag har ett antal av mina vänner där, hurså? :)

#6 - Simon Glimholt

sv; ojdå men du har du ju några att välja mellan :), du fick alla rätt på dem du kände till, mycket bra :)

#7 - olivia-drömmen mot att bli fotograf

fin blogg :D



sv: tack så mycket ;)

#8 - Sanna

Tack! desamma:)

Följ gärna bloggen via bloglovin om du vill!



Ha det bra!

#9 - J I L L I Z

sv: DÅ FÅR JAG SÄGA GRAAAAAAAAAAAAATTIS :D :D :D<3

#10 - felicia -

allt bra ?:)

#11 - EMELIE - FOTO

grattis i förskott! :D



sV; åhh vad häörligt & höra jo men med mig me, super gött med lov :D

kram

#12 - ♥Yoshna - one and only♦

söt blogg ;)

#13 - Pillpill

Godis is the shit;)

#14 - Sanna

Självklart! lägger till dig nu :)

#15 - AMANDA FALK

så trevliga mysiga bilder :D

Sv: ja det är kul med dubai! äntligen åker jag idag ;-)

Föresten, det verkar som jag har problem med min blogg då det inte går att gå in på den för mig, fungerar det för dig? :)



Ha en super mysig söndag!

#16 - josefine andersson

det var inte familjen pappa som varpå kreta va ;D?



ja hon är för go hon :) haha jasså, hon ärväl för bra då alltså? haha



de går väl, hur äre själv då?

PUSS

#17 - simone

ser mysis ut :D