31 maj 2010- imorgon är det sommar!


> Ser ut som en lite apunge, men det får allt duga för dagen! Kan inte rå för att jag inte har sten snygg kropp som alla andra. För övrigt är det sista vår dagen idag. Imorgon börjar 2010 första sommar månad, helt sjukt om ni frågar mig. Känns lite som om tidern går ganska snabbt. Men bara det är fint väder i sommar så klagar jag inte. Hade matte prov idag, helt otroligt! Jag fick G. Blev riktigt chockad faktist! Men har NO prov imorgon, så måster fortsätta att plugga nu! kyss och kram.

btw, beach fotboll med klassen idag! (: träningsvärk i kroppen imorgon!

#1 - » P H O T O L E N S

SVAR: Tack för svaret! :-)

#2 - Caroline

Hej! Du får gärna gå in och rösta på min lillasyster som är med i en omslagstävling :>



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=34570



tack på förhand, typ :D

#3 - » P H O T O L E N S

SVAR: Tack så mycket.

Ha en fin dag du med. :-)

#4 - jojjo

jag håller med dig. Tyckte det inte var längesen vi hade massor och massor av snööö :O

#5 - Beatrice Jakobsson [foto]

sv: tack :D

snygg bild!

#6 - Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

FIN BILD! :D



Tackar sweety! kommer upp bilder på min garderob snart... den har väst en del så har fått köpt en ny stång att hänga kläder på .:P håll koll! :D

#7 - V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

sv; ååh tack så jättemkt :$



men du är jättemkt sötare!! :D

#8 - emma

fin blogg, ha en bra dag ;)

#9 - A.C

tck dtsamma:)

#10 - Stina

Det är så härligt med sommar! =)

#11 - Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Visst var hon fin:)

kram!

#12 - MyzaaN

känns galet är det redna är 1 juni :O