30 maj 2010- mammasdag!

Dvärgen är på vift! Morsdag idag och flickorna i familjen ska åka till mormor och morfar och äta paj! Rabarberpaj som jag gjorde igår. Hur gott du vill! Tanne är här, men vi ska snart åka och lämna av han hos sin far. Ikväll blir det att plugga, matte prov och SO muntligen för min del imorgon. Kommer självklart upp med bilder sen ifrån dagen!

kramkram
#1 - Natalie

Sv: Ja dom var så söta när dom var sprang! :D Alla små knoddar bara sprang omkring, haha ^^



Jag äger inte ens ett par gummistövlar, måste fasen köpa mig ett par :D Ska kika runt på internet nu direkt faktiskt :D

#2 - EMELIE♥

sv; haha ja men erkänn & så just på matten med ;$. ÅHH sötan!! ska med lägga till dig för diggar din blogg skarpt plus din klädsril OMFG LOVE IT LOVE IT!! ♥

puss påerj

#3 - V e v v e A n d e r s s o n ♥



är allt bra med dig en söndag som denna? =D

#4 - Therése

det är bara bra med mig :d hur är det själv?

#5 - Johanna ;)

sv; hihi a jag vte, jag ee såå glad och ivrig! :) megamkt happyface :D:D:D:D:D:D:D



KRAM! =)

#6 - Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah