31 mars 2010- Super förkyld!

God mörrn eller nått! Just nu vet jag knappt vad andas är, täppppt i näsan som fän! Men måste ändå dra mig till skolan, har prov idag! Slutar egentligen tidigt och hade tänkt att sitta nere på körskolan men just nu pallar jag fan inte sånt! Längtar tillbaka till den varma sköna sängen! Men får hoppas på att ni anda mår bättre!

puss.
#1 - Isabelle

Haha i Nässjö ;)

#2 - Michelle

Sv; Jahaaa, jag trodde det var i helgen redan x) Dom ska ju till holland, åkte imorse vid 6. Ensam hemma till söndag :)/:( haha!

#3 - Hanna Westman

sv_ tack så hemskt mycket!

#4 - jojjo

Nej din stackare. Aldrig roligt att vara förkyld. Hoppas du blir bättre snart!

#5 - linda ♥

det var jättetrist, krya på dig! =D Med mig är det superbra<3

#6 - ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Haha, å va söt katt, jätte lik min kisse! :)



vilken färg är katten utan svart vitt?

#7 - MyzaaN - Princess Pink

ah det gör det,

lycka till på provet & krya på dig <3

#8 - Cassandra

svarar på massa kommentarer:p

#9 - Cassandra

nej ingenting:p hah :)

#10 - Milne

SVAR: Yes, det gjorde vi! Haha :D hittat nån najs ännu? :)



läste att du va förkyld! Krya på dig! :D

#11 - Josefine Andersson

nähä okej, haha :)



krya på dig!

#12 - Cassandra

haha precis:D

#13 - Isabelle

Haha ja mindre än vad man tror!

Jasså, vilken linje ska du välja då? :)