31 mars 2010- Sista dagen i mars!

HejHej! Jag lever, bara så ni vet det! Min dag har varit ett rent helvete och man får säga så? Hoppas verkligen att jag kommer kunna få andas imorgon! Det blev musikprov idag och hoppas verkligen att det gick bra! Sen har jag dränkt hjärnan i körskoleboken och prov! HELT SLUT! Jag ska nu ta en dusch, sen sova! Har börjat svara på lite kommentarer, men orkar verkligen inte just nu! Vill bara sova! Så puss och godnatt! :)<3
#1 - jojjo

hur går det med körkortsteorin?

#2 - emelie

Godmorgon, är allting bra idag? :)

#3 - maria

du får krya på dig ella :) <3

#4 - Saga

Sv; Jo, det kan dra ihop sig helt.

#5 - ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

hahah, okej min med! :)

#6 - L I N D A ♥

varse, ja min dag har varit bra! =D♥

#7 - Jennie

sv: jag gör inte mkt. ser på oprah - adam lambert är med där bland annat :) väntar på att ghost whisperer ska börja :)



händer till påsk?

kram

#8 - ♥Claaaudia ♥

Nice ;)!

#9 - emma

allt bra med dig ? =)

kram

#10 - MyzaaN - Princess Pink

ja speciellt när man inte pluggat & var helt säker opå att det inte skulle gå alls bra :p