30 juni 2010- tuff dag!

Vilken kväll eller vilken natt det var igår. (natten mellan den 29 juni - 30 juni ) Filmerna var awsome och jag känner suget efter att köpa filmerna. (Pratar om twilight saga) Kom hem runt fyra tiden och skulle gå upp vid sex tiden igen för att jobba. Det gick helt okej och dagen har rullat fram ganska snabbt. Efter dagis passet blev det att köra fort hem och ta sig något och äta. För där efter väntade nästa jobb. Jobbade mellan ett och halv fem idag. Så blev lite kortare en vanligt, men mer att göra. Så nu sitter en trött och halv död ella framför datorn och funderar på att gå ner och steka fiskpinnar. Behöver lite mat i magen. Sen blir det att ligga i soffan hela kvällen och självklart ska jag gå och lägga mig tidigt.

puss.


bildkälla: modekungen.se
#1 - Emma-FOTOBLOGG

jadå,det har jag!:)<3

#2 - Victoria Eklund

Sv, tack så mcyket! :D

ja jag vill ha den hårfärgen jag har nu men mitt hår klarar inte av det så jag måste färga det några nyanser mörkare vid nästa tillfälle min utväxt ska färgas! :P

#3 - Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen..



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand, du behöver inte skriva tillbaka. :D <3

#4 - helen ASIAT

sv: min dagh ar varit sjukt bra, har sett eclipse :D:D

PUSS! ;*)

#5 - felleh

jo men du de va dom ockås:D

#6 - /JT/

ascoola tröjor det där alltså!



Kanske följa varandras bloggar ? :)

KRAM.

#7 - >> En skrivande Amanda <<

tuff bild =)



svar: haha ja det får vi hoppas =)

hur är det med dig annars då? =)

#8 - Anonym

städa ä nt kul!

jag koom precis hem,världens huvevärk!

#9 - EMELIE♥

sv; såklart sötan!! vad tycker du om dom nya bildrna i det inlägget? btw såg du alla tre samtidigt? :D<3

#10 - agnes

haha klart ;) vad gör du?

#11 - felleh

nej den är rätt tun faktiskt:D

#12 - Josefine Andersson

åh eclipse vad så sjukt bra tycker jag!



jo jag säger detsamma va :D! nej inget speciellt vad jag vet nu, vad ska du själv göra i helgen :)?

kram

#13 - Sandra T svarar ♪

jadu det undrar jag med, fast tror inte att det är någon sjukhusmänniska direkt