28 juni 2010- första doppet!

jag gillar min pojkvän något otroligt!
Dagen har varit bra och jag har tagit årets första dopp nu ikväll. HAHA Ja ni får skratta om ni vill, men har blivit en riktig badkruka! Sen har jag ju jobbat, så har inte hunnit bada och sånt där shit! Men nu ska jag gå och lägga mig. Blir en lång dag imorgon! puss och godnatt.
#1 - Natalie

Sv: Haha nej jag tjänar väl normalt, eller ah, lite mindre kanske :p Men jag tar mig råd även om jag inte har råd, haha.



Visst är hösttatueringen snygg?! :O jag älskar den! I know :O jag är rädd att det kommer göra skitont, men fan det är sååå snyggt!



Du kan vara lugn, du är inte den sista som tar första doppet, jag har inte ens varit till en sjö än, haha! :(

#2 - clara

aw:D

va göru?:D

#3 - pictures by anna♥

ja men visst äre det! älskar åka båt :) hihi

oj det var sent första doppet för dig, men jag ska kanske inte säga nått jag doppade mig nog första gången för.. hm en vecka sen..

#4 - Henrik

hej hej

vem är inte en badkruka?:P minst 20grader innan man går i, hahaxD



haft en mysig helg?:)

#5 - thresnilsson

åh, jag har inte tatt första doppet än :$



sv: åh tack :D



rösta gärna på mig: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2261 , blir länkad som ett tack :)

#6 - elinn

GODMORGON! <3

Har du sovit gott inatt? :)

#7 - Liselotte

Tack detsamma :D Vad ska du hitta på idag?

#8 - Nathalie

fin bild:)

#9 - photos by tilda

fin blogg och fina bilder! :)