fredag.

en till dig och en till mig! Sitter och delar ostbågar med hunden, för jag vill inte ha mer! Har faktist varit duktig och gått en promenad med familjen idag. Det var skönt och uppskattande. Nu blir det att hoppa ner i sängen, that´s nice om ni frågar mig. (våran kattunge på bilden)

puss.
#1 - ASIAT

vad har du gjort idag då? =)

kram!

#2 - Linnea

sv; jodå det är bra här sj?

#3 - Emelie's WickedTime

sv: okej va kul:) Ne jag extrajobbar lite på en resturang bara

#4 - Tvillingen Therese

SV:Allt är kanoners!allt bra med dig?:)

#5 - JULIA [mode]

Gud vilken söt katt!:D

#6 - A G N E S ♥

okej vad roligt! :D vad gör du då?

#7 - jenny

sv: oj men det låter ju toppen :) juudå här e det fin fint med!

händer ikväll då?:) kramar

#8 - JOHANNA .

Haft en bra lördag? <3

#9 - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi nej men min pappa köpte en också ;P

#10 - FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, vad söt! :)



SV; Okej vad bra :D

#11 - Johanna ;)

sv; jajjemen! :D O det objektivet o datan blir min imon! :O :D<3

#12 - amy.

svar- men lugnt, sant ju :D

#13 - Erica

SV: Jaha! Glass är gott! :) Skulle kanske vara bra till mitt huvud som känns som en stor melon just nu..

#14 - Josefine Andersson

flytt? vart då någonstans :)?

men så bra att det är bra iallfall!



med mig äre skitbra skulle jag tro :D



åh, så söt!

#15 - Natalie

Ååååh vilken söt kattunge, jag tror jag dööör! Åh vad gullig <33

#16 - Natalie

Ååååh vilken söt kattunge, jag tror jag dööör! Åh vad gullig <33

#17 - Jennifer

Naw vilken söt kattunge :)

#18 - Natalie

Sv: Haha nejdå jag ska försöka att inte göra det ;)

Ja helt sjukt gulliga juuu :*

#19 - MALIN

Naaw så söt kissemiss<3

#20 - Olivia

åhh! gud va söt! har två st sånna hemma hos min mamma med. dom är så gosiga och lena :))