31/1 - 10 [ny kär]

Tanne åkte nyss hem! Och kom nyss upp ifrån matbordet, dagens lunch blev tacolasange (stavning)! Kan det bli godare. Skulle fan inte tro det. Nog talat om mat. Det va skönt att få vila en stund i en varm famn. Ladda in för en ny lång vecka i skolan. hehe Nu ska jag måla naglarna på min köra lilla syster.

puss.
#1 - K a r r o <3

fiin blogg!:)

#2 - tessan

oki :) blev de bra???? ska snart se en film som går på kanal 5 :)

#3 - Eleonore

Vamysigt att vara nykär, det är den finaste känslan som finns :D

#4 - Hanniiii

gillar din blogg!

#5 - Anonym

sv; Jo, vintern har gjort sitt nu tycker man ju.

Men inte fan slutar det snöa för det.



Nej, det gjorde inte ont att ta i naveln.

Det var mest obehagligt med tanke på att man ligger ner när man tar den, och så ser man inte vad som händer. Haha. Och jag vill ha koll på läget.

Men ingen av mina piercingar har gjort ont att ta.

Och du, kul att du har hittat kärleken. Men behöver den, speciellt i vinterkylan.

#6 - jennifer

ooooh ella! säg till när ni gör slut , ;) hahahaha skoja xD

#7 - Eleonore

Det har den verkligen varit! Hoppas din har vart minst lika bra!

Tack detsamma :D

#8 - mikaela ~

Ååh vad söta ni är ! :)

#9 - Johanna ! :)

hej! guuud vad söta ni e ! :D

så glad för tannes skulle, jag lovar han är vekligen kär i dig , han pratar så gott om dig:)



kram/ en vän t Tanne :)