28/2 - 10 [kläder på hög nivå]
#1 - Saga

sv; Ja, jag färgar mitt hår lite för ofta faktiskt.

Frisörer säger att jag har grymt bra kvalité på mitt hår.

Jag använder bra shampoo och balsam samt hårinpackingar, som jag köper från frisörsalonger.

Men jag har ju rakat av mitt hår ett par gånger också, och då får ju håret en "nystart".

Men om du kanske kommer ihåg hur mitt hår var i sommras? (Vitt). Då trillade det av hår hela tiden! Speciellt efter att jag hade duschat/badat, det var som tuggimi. Jag hade helt enkelt bränt sönder hela håret.

Oj, vilket långt svart du fick, men well well. Haha!

:)

#2 - h

nice :)

#3 - Frida

sv: jag vet visst är det :D fast man blir lite avis på alla fina hästar men vill gärna ta med sig några hem^^ Tack :D

#4 - jojjo

Ja jag föll för den direkt! Så nu vill jag ha vår/sommar så att man kan gå ut i sina fina lätta kläder!b :)

#5 - Milne

SVAR: Riktigt snygg outfit. Allt är bra med mig. Händer i veckan då? :D

#6 - Awwiee

jaa sjukt hemska! haft en bra helg? kram

#7 - moa

eeeyy din stil.. jag smälter

#8 - Fani

snyggt!!