You are just like a tattoo on my body, will sit there forever!

Blir bara mer och mer kär i dig för varje gång jag ser dig! underbara unge!♥ Haft en mysig helg, träffat Jonatans syster Evelina. Hur kul som helst måste jag säga. För övrigt i helgen har det blivit mys och deg med pojken och idag var jag på kalas hos mormor och morfar. För mormor har fyllt år. :]

kram
#1 - Felicia (fotoblogg)

sv: Åh tack! :)

jag använder photoshop ;)

#2 - Natalie

Sv: Hej och välkommen tillbaka :D

Det är bara bra med mig, hur är det med dig? :) Kram

#3 - pictures by anna♥

hej kan du inte slänga iväg ett sms till mig nån dag så jag kan spara ditt nummer? har uppdaterat min mobil och så och alla kontakter som inte fanns på simkortet har försvunnit :(



hoppas du har det bra, puss!

#4 - Jessica Hill [foto]

Sv; Tack :) hehe. Jo det kan mycket väl stämma :)

#5 - Erica

SV: Okej, va bra! Detär ju bättre än inget alls :) Vilken inriktning gick du i nu igen?

#6 - Michaela

en bild säger mer än tusen ord, man fylls ju med känslor i kroppen bara genom att titta på den här bilden!:)